تغییر آدرس وبلاگ

هیچ جوابی از بلاگ اسکای یا فیلترینگ نیومد، منم به حساب خودم 

اون عکس ها و لینک فیلتر شده و کلمات کلیدی نامناسبم رو حذف کردم 

امیدوارم که دیگه فیلتر نشه 

 

 

 

اون بنده خدایی هم که احتمالا رفته گزارش داده، 

ازش شاکی نیستم. گفته بودم جنبه میخواد خوندن اینا 

اگر هم بابت عکس ها بوده، خب حذفشون کردم 

اما درستش این بود که قبل از چغلی کردن 

لااقل یه نظر توهین آمیز برای خودم میذاشت 

 

 

شاید درستش می کردم 

 

 

 

 

همین جا باید بگم هرکی دوست داره از این به بعد توهین کنه 

ولی جون مادر و پدرش نره اینطوری آمار بده 

بین خودمون همه چی حل بشه خیلی بهتره .......... 

 

 

 

 

میخواستم بخش بعدی درخشش رو براتون بنویسم 

اما واقعا اعصابشو نداشتم 

 

 

 

 

قول شرف میدم که فردا بنویسمش 

شما هم اگه میاین و نظر نمیدین خیلی نامردین 

 

 

 

یه کاری نکنین به خاطر تغییر آدرسم و موقعیتم توی وبلاگ های شما و گوگل غصه م بگیره 

دارم سعی میکنم فراموشش کنم 

 

 

 

از این به بعد هم از اون عکس ها نمیذارم 

هرکی میخواد براش زیپ ایمیل میکنم 

یا زیپ میذارم توی وبلاگ 

هرکی جنبه داشت دانلود کنه 

هرکسی هم میاد تو، نبینه 

 

 

 

 

 لینک وبلاگ اسطوره ی درخشش 

scintillation-story.blogsky.com 

 

 

 

 

کد لوگوها هم اصلاح شده

 

 

 

 

با آرزوی موفقیت 

فرشته ناصری

نظرات 5 + ارسال نظر
نسترن سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://strange-gentry.blogfa.com/

از عصبانیت نمیدونم چی بگم...
واقعا متاسفم براشون.

sar4 چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://sar4.blogfa.com

سلام فررررشتههههه
من لینکت کردم عزیزم
نامرد بدبخت انگیزش از چغلی چی بوود؟؟
ایشالله هر چی میسازه فیلتر شه

هانیه (سکوت خاموش) پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 10:37 ب.ظ


سلام فرشتــه جـــان

ناراحــت شدم وبلاگتون اینجوری شد

یکــی نیست بهشــون بگــه نهایتـــا اگر دوست ندارد تشریف نیارید چرا مردمو اذیت میکنید

ممنون عزیزم. لطف داری

کنتس الوکاردا چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 10:34 ب.ظ http://vampire-life.blogfa.com

منم دوبار این موضوع رو تجربه کردم.
واقعا که کفر آدم در میاد.
این همه برای وبلاگت زحمت بکشی اون وقت یه آقا و یا خانم نسبتا محترم بره به قول خودتون چغلی بکنه.

هانیه یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://sokoo0oot.mihanblog.com

سلام فرشته جان

خوبید ؟

باز اومدم

دلم تنگ شده بووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد