دوستان،

 

به خاطر یه سری مسائل و مشکلات به خصوص اینکه هر روز باید برم دانشگاه و از صبح تا شب توی خیابون باشم، فرصتی برای به روز کردن درخشش ندارم. واقعا متاسفم و از همه تون عذر میخوام. 

نمیدونم، شاید وبلاگ برای همیشه تعطیل بشه (که فکر نمیکنم) شایدم بتونم برگردم. به هر صورت، از همه ی دوستانی که کم و بیش اومدن و چرت و پرت های منو تحمل کردن و تمام این مدت بهم لطف داشتن، تمام دوستان عزیز و مهربونی که لینک هاشون توی لینک های وبلاگ هست تشکر می کنم و برای همه شون آرزوی موفقیت دارم. هر وقت قرار شد برگردم، بهتون خبر میدم. اما حالا حالاها منتظر نباشین ........ دلم برای همه تون تنگ میشه. به وبلاگ خودم و شما هم، کمتر از قبل ولی هرازگاهی سر میزنم.  

 

از دوستانی هم که بهشون قول هایی دادم عذرخواهی میکنم چون شاید دیگه نتونم از این وبلاگ برای کمک بهشون استفاده کنم ..... به هر حال امیدوارم بتونم روزی برگردم. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://elhamsadatemousavi.blogfa.com

سلام عزیزم دیدم فیلتر شدی خیلی ناراحت شدم همش تو این فکر بودم که بیا برام نظر بذاری
من مطمئنم برمیگردی همینجوریشم دلم خیلی برات تنگ شده چه برسه به این که بخوایی خیلی کمتر بیای پیشم
عزیزم من منتظرت میمونم و گه گاهیم برات نظر میذارم
امیدوارم تو کارات موفق باشی و همچنین دانشگات
راستی اینی که گفتی من نمیشناسمش

yalda&setayesh جمعه 10 آذر 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.jeezplay.blogfa.com

UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________________ UPДм
____________________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________ UPДм
________________ UPДм
____________ UPДм
________ UPДм
_____ UPДм
___ UPДм
__ UPДм
__ UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ عزیزمـــــــم
مـــــــــنتظرتـــــــــمـ
نظر یادتـــــ
نره .وبـــــت عالـــــیه حرف ندارهـــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد