Warning

بقیه داستان به علت در دست ساخت بودن (ویرایش سوم) نوشته نمیشه و هرچی هم تا حالا نوشتم به کلی فراموش کنین و بی خیال. 

 

در ضمن این وبلاگ به سیستم میهن بلاگ منتقل میشه (به جون خودم دفعه آخره که نقل مکان میکنم) به آدرس : 

 

Scintillation-Legend.mihanblog.com 

 

 که البته داستان توش نوشته نمیشه (حداقل فعلا). یه وبلاگ پشتیبانی هم داره که شامل اطلاعات مرتبط میشه به این آدرس:

 

Mythical-Creatures.mihanblog.com 

 

این دوتا وبلاگ هنوز ساخته نشدن (ایشالا تابستون)  

 

و الهام جان، بابت این مدت شرمنده که بهت سر نزدم 

به کل اینترنت و وبلاگ رو ول کرده بودم، البته نه اینکه نباشم، اما وبلاگ انجمن علمی دانشگاهمون رو مدیریت می کردم (که چیز مهمی هم نیست) توییتر هم دارم اما فکرکنم یه ساله به اونم سر نزدم!!!!! کلا آدم بد سر زنی هستم من!! 

 

لطف داشتی که این مدت اومدی بهم سر زدی. به محض اینکه وبلاگامو راه اندازی کنم میام سراغت ... از قدیم میگن: دوستت دارم یه عالمه، هرچی بگم باز هم کمه!!